I have waited so long for something to come along.

Jag hatar att inte ha en dator nära till hands.
Eller ja, har ju 2 stycken nere i vardagsrummet men ingen av dom är något att hurra över direkt. Idag har jag slagit in en massa julklappar, vilket var roligt.. Tills att jag var på mitt tredje paket typ. 4 jävla timmar tog det, det kan ju inte vara normalt, så mycket julklappar hade jag verkligen inte heller. Men jag rimmade och ritade och pysslade. Klart det tar tid liksom.
Imorgon är dagen då jag äntligen beger mig iväg hem till Sundsvall, det känns asjävlaskitbra, det enda tråkiga är att inte få träffa Damgiano, han tycker att jag är töntig för det. Må så vara.
Var på jobbet idag äntligen, mycket att göra och ont som ett as i ryggen har jag också, nu när jag har legat i en hel vecka var det väl för ansträngande att sitta upp en hel dag. H e h e ........

Ne fyfan, nu ska jag bädda ner mig.
Efter att jag har läst mina 150 blogginlägg vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0