I gave you this one chance, to build up some love and trust.

Min dator har fucking kraschat. JÄVLIGT KUL!
Speciellt då julavslutningen är 9 imorgon vilket gör att det inte finns en chans att lämna in den till IT-supporten innan jul. Vilket i sin tur innebär att jag inte kommer ha någon dator då jag är i Sundsvall. Det kommer göra mig handikappad minst sagt, jag kommer vara lättretlig. Nästan som att vara utan nikotin skulle jag vilja jämföra det med.

Jaa, vad har jag mer att beklaga mig över? 
Jo, 15 GB med bilder kommer alltså försvinna, likaså religionsarbetet som jag nästan är klar med men inte har skickat in än. Jag blir galen minst sagt, IG i ännu ett ämne, wihoooooooooooooooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0