I don't know were to go from here.

Jag har kommit på att jag ska ge bort kort på mig själv!
Kalla mig inte egenkär för jag vet nämligen att det är
precis vad gamla människor gillar (mormor, farmor & farfar).
Eftersom det aldrig tas kort på skolan längre så är det senaste
kortet de har på mig sen i nian. Då jag ser ut som en fjortis.
Jag anser att jag nu har växt upp till en halvt mognare tjej och
det bör mina gamla kära få veta. Ett kort ska det vaaaa!
Det blir säkert sjukt snyggt. Kanske ska ge dom en förstoring också,
så att bilden täcker hela väggen, då blir jag nog populär gissar jag.

Kommentarer
Postat av: maria

hahahaha fan vad kul, samma tanke har slagit mig!

2009-12-09 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0