I can go for miles if you know what I mean.

Äntligen framme!
Tåget var försenat redan innan jag hann kliva på det, bra start.
Som tur var så tog vi igen mycket tid och blev inte mer än 10 minuter sena till Sundsvall. Pappa kom ihåg att hämta mig för en gångs skull vilket jag är tacksam för, vad jag är mindre tacksam för är dock att jag var tvungen att följa med på storhandling. Min pappa är inte rolig att handla mat med, han kutar fram och tillbaka som en yr hönsmamma och plockar på sig allt utom det han kom dit för att handla.
Middag åt vi halv 10, jag var hungrig som en rävjävel och gott var det minsann.
Resten av kvällen har jag spelat nintendo 64, got to love it liksom. Dock så har jag tappat mina skillz sedan jag spelade sist, men efter dom här dagarna är jag nog på topp igen.
Beställt studentmössan har jag gjort också, på tiden säger jag bara.

Nu är det verkligen dags att sova, ögonen protesterar vilt.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Men du! skulle inte du prata med mig om studentmössa? =P

2009-12-23 @ 15:41:38
Postat av: cizsi

Haha jo, men inte fan är det mitt fel att du är så svår att få tag på ;) men jag har fått en länk som jag ska ge dig när jag kan :)

2009-12-24 @ 00:05:29
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0