I can benchpress a car, I'm an ex-football star.

Fortfarande med en trasig dator, jag är inte gjord för att sitta vid en stationär dator ska ni veta. Det strider emot min natur och jag får ont i ryggen då jag måste sitta på en hård stol istället för att ligga i sängen.

Igår styrde jag mina steg mot Nina där även Mikaela var, vi åt en massa och snackade alldeles för mycket dynga. Precis som vanligt med andra ord. Kanske berodde det på min lathet eller på minusgraderna, jag stannade iallafall i ninas mysiga bo över natten. Ingen sömn fick jag dock, men det kan jag inte skylla på Nina för.

Dagen startade bra med frukost till Nils Karlsson pyssling med min alldeles egna bästa vän, såna morgnar skulle jag vilja ha oftare minsann.
En dag på stan var ett misstag då det var överbefolkat i de flesta butiker och jag inte hittade en endaste liten julklapp, det får vänta tills i sista stund känner jag.

Damgiano är här och spelar fm, jag ger honom min tillåtelse för den här gången, det är trots allt jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0