All I want for christmas is..

Whooah, nu har jag kommit på tillräckligt många saker
jag önskar mig för att kunna knåpa ihop en liten önskelista utan någon speciell ordning.


Ett silverarmband, like this som finns here.




En vågtång från OBH Nordica.






En blender eller vafan det heter.






Hårsmycken/hårband, finns sjuukt snygga på gina.

Tatuering, beställ gärna en tid åt mig också så att jag kommer iväg.

Vinterjacka, eventuellt pengar till en. Annars så vill jag ha Peak Expedition dunparkas tack.

Äh, jag trodde jag hade en massa att önska mig men skitsamma. Såhär långt har jag kommit.

Kommentarer
Postat av: Therese

Sitter och vågar håret med den där vågtången just nu faktiskt. Haha.

2009-12-12 @ 17:43:46
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0