To find the one in this life.

Vet ni? Jag överbevisar mig själv just nu.
Gissa vad jag gör? Jo jag lagar mat.
Förrätt, Huvudrätt och Efterrätt - eller hur man säger.
Jag gör det i smyg, till Damgiano så att han får
sig en fin överraskning när han kommer om en timme.
Allt har gått enligt planerna fram tills nu, jag ska göra fläskfilégrillspett.
Utan grill, så jag tar till ugnen. Vet dock inte hur många grader eller vilken
effekt jag bör använda mig av. Det får bli till att gissa. Som vanligt.

Jag har precis blivit färdig med en Tiramisu, något jag aldrig ätit förut.
Damgiano har sagt att han gillar det, och jag har uppmärksammat det. MAH.

Sen så har jag köpt jordgubbar och melon och annat gott utifall att maten
skulle skita sig. Gör aldrig något utan en backup är ett gott råd. En regel.


 

Jobbiga ingredienser såsom nån jävla ost och likör.
Gissa hur mycket pengar jag fått lägga ut på en jävla efterrätt?

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, vad söt du är. :)



btw, skulle du kunna klippa mig ngn dag till veckan? :):)

2009-08-08 @ 22:16:11
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

maaah sötnjos

2009-08-13 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0