I would give my whole life.

Mycket har hänt sedan sist, tro mig.

Jag har varit på drinkkväll och druckit
många spännande och även några inte
så spännande drinkar. Kvällen var mycket
trevlig och jag ser framemot nästa.

Jag har haft en lördag i gostecken då
jag & damme inte gjorde någon nytta
alls förutom lite mat och fotbollstittande.

Natalie har tagit körkort, ett stort steg i
livet för henne minsann.
I samma veva har jag varit med om en
garageolycka och totaldemolerat mammas
bil, eller ja, iallafall backspegeln.
Det är dock tillräckligt, lönen räcker väl
nätt och jämt till att ersätta den.

Nu gör jag mig redo för nästa vecka
genom att fortsätta slava för min mor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0