Those happy days.

Nu har jag 3 dagar kvar av jobb.
3 små snabba dagar innan jag får mitt sommarlov.

Idag har jag varit ute på dinner, det var mycket trevligt.
Jag sa adjö till Tracy, imorgon blir det ett farväl till Therese.
Det känns tungt. Väldigt konstigt om inte annat.
Vilka är det nu som ska gå på krogen? Vilka är det som ska
nöta "Med andra ord" på alla förfester?
Nej, fy helvete för flyttning. Nu har jag ångest över min kommande
sommar, då jag inte kommer vara en gymnasiestuderande längre.


Kommentarer
Postat av: Therese

I will miss you sweetie.

2009-08-13 @ 00:18:24
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

jag hänger gärna på krogen, du jag maja och lollo vi kan typ ha kul.

2009-08-13 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0