you want a piece of me.

Ett bra avslut på veckan med vernissage och uppvisning av filmen som vi har jobbat så hårt med. Nu är det bara 2 inlämningsuppgifter kvar som ska göras och sen är ännu en 50poängskurs avklarad.

Jag, Matilda, Britta, Adam och Niklas kollade på idolfinalen ikväll och Kevin vann, precis som väntat. Med all rätt. Det enda jag oroar mig för nu är att höra vinnarlåten om och om igen på alla radiokanaler i Sveriges rike. Men vi får helt enkelt stå ut.

Nu ser jag framemot att sova ut imorgon innan det blir rejv, som förövrigt ska bli jävligt kul..
Goodnight fuckers.

Kommentarer
Postat av: therese

godnatt sockerbit.

2008-12-13 @ 02:37:13
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0