You used to shine so bright but I watched all of it fade.

Då var den första av de 2 estetiska veckorna igång. Något som jag trodde skulle vara 2 veckor full av lek har förvandlats till 2 veckor full av arbete. Sedan jag började på JB är jag inte van vid pluggandet, och helt plötsligt kommer det, på estetisk verksamhets kursen. Det måste vara något fel. Nåväl, som projekt ska jag och MK göra en film om östersunds alla fördomar. Det kommer bli en mycket fin film.

Hade även mina sista danslektioner för året ikväll. Nu är det bara uppvisningen kvar och jag är nervös redan nu, jag kommer behöva ägna minst en halvtimme varje dag åt träning bara för att jag är så fakking efter. Men det löser sig förmodligen.

Imorgon har jag körlektion 07.30, därför säger jag godnatt.  ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

det blir en fin film.

2008-12-02 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0