you got to let me inside even though it hurts.

Jag kan inte klaga på första föreställningen, men jag kan lätt göra det bättre. Tur att det är 2 föreställningar kvar så att jag slipper må dåligt över att inte ha gjort mitt bästa.
Idag var Niklas och Matilda på showen och tittade, det blir alltid roligare när det är några man känner i publiken. Då känns det som mer värt på något sätt..
Imorgon kommer Emilia och Mami och tittar, tror även jag hörde att Ace skulle komma. Det blir mysigt!

Kvällen spenderades på Östersunds lilla biograf med Kååålen och Liiindholm. Vi kollade på Twilight som jag längtat efter hur länge som helst med att se. Och den var verkligen så bra som jag trodde att den skulle vara. Om inte bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0