When the day is long.

Dan före dan.
Slagsmål råder i huset. Jag hör dörrar som smäller igen, någon skriker, någon grinar. Och här ligger jag tryggt inne på rummet. Den dagen hela familjen är sams kommer aldrig att utspela sig. Men det kanske är så det ska vara? Syskonkärleken som alla säger har nog utvecklats till ett syskonhat. Iallafall mellan E och M. De är bra roliga.. höhö. NAAT!
Jag nästan längtar till att se hur allt ser ut om... låt oss säga 10 år. Kommer vi fortfarande spendera julen tillsammans, och kommer vi vara sams? Där har jag en sak att fundera över i några år framöver. Jag kan komma tillbaka med en rapport om läget julen 2018.

Well, idag är dagen då jag ska vara skogshuggare. Med en urusel morgon då jag blev väckt iallafall 10 gånger, i bakfickan så kommer det gå åt helvete. Grinig och jävlig.

Igår så for jag och Emilia till Andreas för att äta glass och kakor. Vi köpte även världens k00laste present..



högtalare i form av en hund. dom var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0