We both looking for someting we are afraid to find.

Mellandagsrea är allt annat än rolig, ändå plågar man sig igenom den varje år i jakt på fynd. Iår hade jag inget val utan fick gå med lillasyster som endast var intresserad av att hitta en ny bikini, till vilken nytta? Bada i badkaret maybe.
Jag lyckades trots allt hitta lite av värde, bland annat nya vinterskor som jag vägrar att halka i. Ett par söta Uggs som ingen tycker är fina förutom jag. Nåväl.

Imorgon ska jag till birsta once again och titta på idol, för matildas skull.


Kommentarer
Postat av: damgiano

dom var ju jätte söta! :D

Jag gjorde några fynd idag med, i form av as coola skor, en kofta, tishor och en rosa skjorta! :)

2008-12-27 @ 18:06:57
URL: http://alreadyalegend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0