trying hard not to hear but they talk so loud.

Matilda har nyss lämnat huset för att åka hem, jag har nyligen försökt trycka ner det mesta i min pyttelilla väska. Det gick inte jättebra. Jag hatar att behöva ta med mig saker överallt, men det funkar inte att ha kläder på 2 ställen, då försvinner de bara.

Mina systrar har åkt iväg på middag men jag hade inte så stor lust att följa med då jag tänkte spendera den sista kvällen med pappa. Senare ikväll ska jag dock förbruka min biobiljett som jag fick i julklapp, tänkte se Australia som har premiär här idag. Jag hoppas att den är lika bra som jag väntat mig, dock så tvivlar jag faktiskt.

Jag har märkt att jag endast skriver om vad jag gör på dagarna, vilket kanske inte är så spännande att läsa som t.ex therese's  eller majas blogg, dom är djupa i sina inlägg, speciellt therese som är världsbra på att skriva, alla inlägg får mig att le lite extra, eller vrida mig av skratt.
Men så är det, jag är inte djup, jag skriver bara för att det är kul, och för att jag på något sätt ska minnas dagarna som går. Det är ett perfekt upplägg, men med min otur kommer jag säkerligen råka radera alla inlägg någon dag.
Vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: ninoo

jag såg australia igår :)

2008-12-29 @ 17:02:32
Postat av: Therese

sötnos. din blogg är fantastisk. <3

2009-01-05 @ 20:17:41
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0