they just dont trust what they can't explain.

Humöret är så lågt det kan vara, omotiverad, grinig och allmänt less.

Vi började filma på wargen idag så att vi iallafall skulle ha det gjort, sedan när vi skulle lägga in filmen på datorn så visade det sig att vi tydligen hade lyckats spela över hela intervjun som vi hade. Det kunde verkligen inte gå sämre, så nu har vi hur mkt som helst att göra imorgon eftersom hela filmen ska vara klippt och klar på fredag.  Skjut mig.

Tänkte en tanke om att jag skulle ta det lugnt ikväll men det kan jag glömma.
Har en massa skit att göra tills imorgon som t.ex bränna skiva, skriva rapport, klippa mamma.
Sen får jag se om jag lyckas hinna med att ta kort med Damgiano till filmen, who knows.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0