Perfect is just a simple word.

Med Matilda sovandes på en madrass (haha) bredvid så försöker jag skriva så tyst jag kan. Men det är inte det lättaste.

Dagen har fyllts med en massa heroes-avsnitt som jag nu även fått matilda att gilla, Singstar också åkte vi en sväng ut till Eon-arena för att titta på Timrå-Linköping som förövrigt var den sämsta matchen jag sett på länge, tack vare dåligt spel och en värdelös domare. Men 1 poäng knep Timrå iallafall och det viktigaste är att Modo ligger efter, så jag är nöjd.

Snart börjar det närma sig tid för min färd till lilla Östersund,
jag har varit i s-vall i 1,5 vecka nu men det känns bara som någon dag. Jag vill faen inte åka hem men nyår är en fin högtid som ska firas med vännerna, så ska det alltid vara.

Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: matilda

det va ganska skönt att sova därpå madrassen, jag hörde dock hur tangenterna smattrade innan jag somnade :P

2008-12-29 @ 23:09:14
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0