Oh can't you see? You belong to me..

Österfakkingsund. Det har varit mulet sedan jag kom hit och det är iskallt i mitt hus eftersom ingen har varit hemma på ett tag.
Jag klev upp 05.45 imorse för att hinna köra en sväng innan jag hoppade på tåget. Till saken hör att jag inte somnade förrän vid 03. Jag får väl helt enkelt ta igen mig inatt.
Jag måste vara ansvarsfull igen och gå och handla innan det blir mörkt ute. Inte ens mjölk fanns det hemma. Riktigt upprörande. Har dock en känsla av att om jag väntar ett tag så kan jag snika åt mig skjuts, det får nog bli så.

Filmen igår var jättebra, dock så var det inte den ultimata biofilmen då den var i 2.45 timmar. Efter en halvtimme blev jag rastlös och fick krypvärk i benen. Dock så överlevde jag tack vare att jag blev så inne i filmen efter ett tag så att jag glömde bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0