May we all have our hopes, our will to try.

Nu när julen snart är här, betyder det att nyår är nära.
Nyår är en av de bästa högtiderna på året, klart bättre än födelsedagar!
Förra året hade jag roligare än någonsin och därför hoppas jag såklart att nyår iår iallafall blir i samma klass. För inte fan kan det bli bättre..
Det har varit ett ganska många frågor kring nyår.
Vart ska vi vara? Vilka ska vi vara? Vad ska vi göra?
Nu när jag säkerligen vet att mitt hem är tomt så är det definitivt ett alternativ, just med tanke på att det är i stan och därmed så slipper vi tänka på allt vad bussar heter.
Mat och skål med samma jävla gäng vi var förra året och sen drar vi party, right?
Sedan är det dags att glida ner på stan och göra en massa roligt som vi inte minns dagen efter. Det blir fint.

Happy New Fakking year.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag vill också vara med..

2008-12-23 @ 21:52:02
Postat av: maria

yeees jag är pepp<3

2008-12-24 @ 23:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0