make up your mind or leave it alone.

Jag blir alltid lika glad när jag ser människor här i lilla östersund med timråkläder.
Det känns som att jag borde prata med dom bara för att vi har något gemensamt, något viktigt.

Idag när jag åkte buss hem så klev det på en kille med timråmössa och genast blev jag lite gladare, jag tänkte tillochmed ge ett snällt leende till honom när han skulle gå förbi. Ända tills han vände sig om och såg att runt hans hals så hängde en HV71halsduk.
 Alltså whooot? sådär kan man ju inte göra.. Bara en splittrad människa kan göra sådär, om ens dom liksom.
Jag blev condused och lite mer irriterad än vad jag tidigare var. Bestäm dig för fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0