Look at this photograph, everytime I do it makes me laugh.

Körlektionen gick toppen, trots den tidiga morgonen. Nu är även enkelriktat avklarat, nästa gång tar jag mig an rondellerna, jag ska verkligen anstränga mig för att ta körkortet så snart som möjligt.

Nu på eftermiddagen har jag följt med maria då hon provat balklänningar på Parelle.  Det var en riktigt duktig gubbe som hjälpte till och gav en massa tips. Och dessutom så får man en provtid gratis. Lätt värt för alla som ska på nästa studentbal alltså.

Jag skickade ju in kort för framkallning förra veckan och idag fick jag dom. Riktigt kul att se framkallat, det blir som en helt annan grej än att se dom på datorn, dessutom så kommer jag ju alltid ha kvar dom även ifall datorn skulle krascha. Jag måste lära mig att förvara allt någonannanstans dock.



Kommentarer
Postat av: maria

framkallat känns mer verkligt.

2008-12-03 @ 17:04:56
Postat av: M.

HAAAANS HETER HAN JUUU.

2008-12-04 @ 21:08:46
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: cizsi

haha who? gubben?

2008-12-04 @ 23:24:34
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0