Let us die young or let us live forever.

Dags att göra en nyårsresumé huh?
Jag fyllde nyss i en tråkig lista om året som jag la ut på bdb, grupptryck?
Konstiga och svåra frågor då det finns mycket att svara på vissa och inget på andra.

Jag är hyfsat nöjd med mitt 2008.
Det har gått otroligt snabbt, förra nyår känns som bara för någon månad sen.
Jag har hunnit med mycket och jag har nog haft några av mina lyckligaste ögonblick detta år.  Samtidigt kan jag minnas stunder som varit jobbiga och påfrestande för både mig och de runt omkring mig. Det har varit gånger då jag inte har kunnat kontrollera min glädje, samtidigt som jag en annan gång trodde jag skulle gå sönder för allt gjorde så ont.  Precis som vilket år som helst, det ska vara upp och ner. Det är då man lär sig uppskatta de bra tillfällena.  Jag har lärt mig mycket av allt som hänt iår och är genom det tryggare i mig själv, vilket jag tror kommer leda till ett superbra 2009.

Låt Nyårsafton bli en succé nudå!

Kommentarer
Postat av: M.

Ingen succé utan mig.

2008-12-30 @ 22:56:22
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: Louise

bitch-maja...! vi hade kul ändå! :)

2009-01-02 @ 16:14:19
URL: http://lphant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0