leave out all the rest.

Fy jävla fan för att städa. Jag, Emilia och Frida har iallafall städat i minst 4 timmar idag, sen kommer kommentaren, "imorgon ska vi storstäda"..
Jag döör, på riktigt. Men imorgon ska jag banne mig smita iväg iallafall!  För jag ska ut i skogen och hugga en julgransjävel. Det tar säkert jättelång tid. Tur det! 

Jag har gömt mig inne på rummet, dels för att jag inte orkar städa mera, men mest för att Kajsa är störd i huvudet och skriker hela tiden. Men nu gråter hon hör jag allt.. ?
Det jag ville komma fram till är att hon blir värre och värre för varje gång jag kommer ner, jag bävar inför hennes tonåringsperiod. Då kanske hon kommer ända upp i Mathildas nivå. Hoppas inte.

Idag när jag dammsög så råkade jag förövrigt suga upp disktrasan som storasyster dammtorkade med. Det var roligt.

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHA även att det blev precis som du trodde! Jag tror att du är synsk :p

2008-12-22 @ 17:32:58
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0