I'm sick and tired of this, I'm sick and tired of you.

Idag är jag på bättre humör, tur att mina humörsvängningar inte räcker långa stunder. MÄHÄ.
Jag fick bra julklappar. En ny mobil med mycket minne, som inte går sönder lätt. Pappa tyckte jag behövde en sån och han har så rätt. Sen så fick jag en massa lotter som jag vann 10 kronor på. Då kunde det lika gärna varit utan vinst. Smycken, pengar, presentkort, ramar, tofflor, hudkrämsgrejer. morgonrock och parfym.. osv. Jag var tvungen att packa upp allt för att se. Mitt minne är inte på topp.

Dessutom så har vi nu, xbox360, playstation2, buzz, en massa singstar och guitarhero. Nu ska det inte vara några problem med att underhålla sig.

Nu ska vi åka ut till Andreas och keka julmiddag, once again. Det blir ... fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0