I'm living for the only thing I know.

Pluggandet behöver vi inte prata om, det gick rätt åt helvete.

Jag köpte en lila klänning idag, som jag tänkte bära på jul eller nyår. Men när jag kom hem och rotade i garderoben så hittade jag en klänning sen några jular tillbaka som jag istället ska sy om.
Det blir ett fint projekt, korta av 30 cm, försöka göra en ballongkjol och sy fast någon k00l detalj. Jag aeger.

På det sättet så sparar jag 350 spänn. Apropå det så fick jag även min julklapp av mormor idag. 1000 kronor lite för tidigt tackar man inte nej till, mobiltelefonen kommer närmare och närmare....

Kommentarer
Postat av: Niklas

1000 kr :O jag får typ 100 kr av min mormor och det är bara när jag fyller år :(

2008-12-16 @ 08:50:55
URL: http://fiixs.blogg.se/
Postat av: Niklas

1000 kr :O jag får typ 100 kr av min mormor och det är bara när jag fyller år :(

2008-12-16 @ 08:51:10
URL: http://fiixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0