I'll cherish every part of you.

Jag hatar människor, jag hatar trängsel, ändå var jag helt plötsligt i birsta, idag.. 4 dagar innan julafton. Fråga mig inte ens varför. Det fanns till&med väktare i havet av människor.Överallt också. Tänk yran så kan ni se det framför er.
På ÖB gick en grej sönder när jag nuddade den, såklart stod det en väktare bakom mig. Jag gav honom den trasiga biten.

Nu är jag äntligen hemma iallafall, säkert placerad i soffan framför tvn som visar Sverige - Finland.
Backlund står i mål. Han är en redig karl. Det är han och Regin, give me kinda.

Nu ska jag värma upp lite kinamat från gårdagen, med Eva-Britt sjuk och Emilia jobbandes så är det min och pappas lösning på mat. En bra tanke förstås!


Jag hittade vad jag ska köpa för mina julklappspengar.





Kommentarer
Postat av: maria

haha maten blir nog.....god.

2008-12-20 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0