I close my eyes and dream away.

Det har varit en perfekt dag, och det blev inte julmat utan kött och potatisgratäng.
Vi spelade pictionary och jag ägde, naat. Men min ritning av "förnärmad" var riktigt fin. Även Andreas tolkning av "Elvis Preasly" var mycket.. fin.
Sen så hann vi även med lite skoter, för första gången iår. Det var mycket trevligt, dock inte när skotern dog i mörkret ute på en tjärn.  Då hade jag allvarligt strypt Andreas om han inte fick igång skotern igen.

Sen så kära vänner så kollade jag på barnhemmet. Och den var ju inte ens hemsk. Beviset är att jag tittade med min 11åriga lillasyster som inte fått några allvarliga men.

Nu är det dags för sömn så att jag orkar med mellandagsrean som börjar imorgon. YEEYH.



G o d   M a t !

Kommentarer
Postat av: Niklas

du kollade säkert med dåligt ljud. självklart är den dålig. ska du se skräckfilm på rockhuset så kommer du bajsa på dig!

2008-12-26 @ 11:17:26
URL: http://fiixs.blogg.se/
Postat av: maria

Jag saknar dig sweetie <3

2008-12-28 @ 00:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0