hold on, before it's to late.

Min julkänsla är trots allt inte ett dugg på gång.
Julstädningen har börjat lite smått.
Julskinkan griljerades igår.
Vi åt köttbullar och Prinskorv idag.
Rummet är fullt med julklappar och pynt.

Allt jag tänker på är för ett år sedan. Då jag precis idag satt på ett plan påväg till Nice, Frankrike. Tanken var god, vi var över 30 personer som firade jul där.
Men jul handlar om att spendera tid med sin familj.. Min familj var sjuukt många mil bort på julafton och i det ögonblicket bestämde jag mig för att aldrig åka bort över jul mer. Hela veckan längtade jag hem, dels för att jag inte hade julstämning med 25+ ute, dels för att jag var sjuk, dels för att jag kände mig ensam, och dels för att jag var nykär.
Det kanske var just därför nyår blev så bra, för att jag har längtat så sjukt mkt efter det?

Idag har jag varit en god syster, (om man bortser från tacklingar på isen) och hjälp till att städa vårat rum. Det var Kajsas saker all over men som sagt, jag är snäll.

before


after

Kommentarer
Postat av: maria

jag gillade att spendera julen utomlands, dock var det med delar av min familj med så det förklarar en del. Nyår måste bli perfekt i år också, hos dig, right?

2008-12-22 @ 19:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0