can you see how much I need you right now?

Trots all min dötid så gör jag aldrig klart skolarbetet.. varför? jag är helt enkelt för jävla lat.
Istället går jag runt och gör saker som jag egentligen inte alls har någon nytta av senare i livet, idag gick jag helt seriöst och räknade hur många trappsteg vi har vi huset, bara för att jag var uttråkad.

Permanentprovet orkar jag inte gå in på alls och vi fick även reda på att vi har jullov nu. Helt plötsligt kindah. Vi trodde att vi skulle gå i skolan tills på Fredag men så blev det inte.
Helst av allt vill jag bara åka hem till Sundsvall direkt, men nu går ju inte det eftersom jag har bokat flera körlektioner för att jag trodde jag skulle vara kvar tills minst fredag. Man får helt enkelt gilla läget, så istället ska jag och Damgiano supa bort våra bekymmer imorgonkväll. Det blir nog fint.

Förresten vill jag ha skolkatalogen. Jag kan knappt namnen på dom i klassen längre.

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHA jag är också för lat, jag skiter i allt! :)

2008-12-18 @ 00:04:57
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: Therese

Du räknade trappstegen? Haha. Fan vad du är rolig! =)

2008-12-18 @ 16:51:22
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0