Can you remember the first time?

HELG!
Ojojoj vad jag ska sova inatt, jag längtar efter att lägga mig i nytvättade lakan och veta att jag får sova precis hur länge jag vill.
My love åker till hammarn idag och blir borta ända tills nästa söndag vilket känns ganska crappy om jag ska vara ärlig. Men jag kan inte låsa fast honom i lägenheten direkt, alla har olika intressen och en egen vilja. Det är en lite svår balansgång det där då man är i ett förhållande. En del av mig vill protestera, skrika och stampa i golvet då Patrik säger att han ska iväg, samtidigt som mitt bättre jag får mig att hålla käft och låta honom göra det han vill. Det blir vad man gör det till helt enkelt.

I helgen kommer två (!!) av mina systrar hit till Östersund, Kajsa ska tävla i friidrott och Mathilda ska vara gästdomare i modelljakten som har castings här imorgon. Tänk vad långt hon har kommit för att vara blotta arton år. Det är inte utan att man blir lite stolt. Sjukt kul för henne hur som helst, vi får se om vi hinner ses innan hon drar tillbaka till Sundsvall. Kajsa verkade upptagen hela helgen men henne kan jag ju träffa då jag åker österut igen.
Fotboll är igång här hemma så det blir till att mysa framför tvn de sista två timmarna innan Patrik åker. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0