Trying hard to keep my smile.

Jag undrar vad väggarna är gjorda av i det här huset. Kartong?
Finns det något värre än att bo i en lägenhet där det är lyhört? Att man hör då någon spatserar i trapphuset är väl okej (även fast det ibland skrämmer livet ur mig då närmsta grannen rycker upp sin dörr). Men att höra allting, då menar jag verkligen allting som grannarna gör känns ganska jävla jobbigt. Sedan vi flyttade in har vi hört diverse, någon granne som snyter sig, någon annan granne som hostar, grannar som bråkar, har sex, blåser håret, klinkar på en gitarr eller bara bajsar på toan (jo jag lovar, till och med plumset hörs).
När vi hör allt det, kan ni föreställa er hur jobbigt det är då någon har fest? Det är så det står till ikväll nämligen, och det är inte så att jag vill ringa hyresvärden och klaga direkt. Klart man måste få festa till det då och då liksom. Det är inte deras fel att jag blir inbjuden till en egen ensam högljudd fest i min lägenhet då de drar igång, så vad gör jag? Jag håller ut och tackar högre makter att det inte bor barnfamiljer i huset.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Såg Helga för ett tag sen, gud va stor hon blivit :)

2011-10-23 @ 00:09:47
Postat av: Natalie

Hon har blivit stor Helga! :)

2011-10-23 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0