I'm the option you shouldn't have chosen.

Trött, tröttare, tröttast.
Jag skulle egentligen vilja gå och lägga mig nu men det är lite saker jag måste ta tag i först.
Jag har varit på G idag, efter jobbet kom jag hem och storstädade lägenheten.
Gissa hur skönt det känns nu? Efter det ställde jag mig vid spisen och lagade något helt nytt som Petra tipsade om idag, tacogratäng!
Det är inte helt lätt att laga mat här hemma, det går inte att ha ugnen igång samtidigt som en platta för då minsann går proppen. Försök förstå hur störigt det är, utbrottet jag fick idag var inte att leka med om man säger så.
Men det slutade bra och maten blev god. Dags att bara vila, lite lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0